Digitalni marketing in njegove prednosti pred tradicionalnim

Učinkovit digitalni marketing vključuje prepoznavanje vpliva družbenih medijev in razumevanje, kako lahko ljudje prek teh platform učinkovito širijo glas o izdelkih in storitvah. Če želite doseči občinstvo, morate najti svojo nišo, biti verodostojni in...

Kako je prisotnost spleta spremenila vedenje uporabnikov?

Vedenje uporabnikov se močno spreminja. Večina ljudi se zna poučiti o izdelkih kot še nikoli in zahteva hitrejše in bolj priročne rešitve, splet pa igra pri tem  veliko vlogo. Po uspešnici: Marcus Sheridan - THEY ASK...

Prodajati nevidno – ne moreš jih videti, kako jih potem lahko prodajaš?

Seveda, govorimo o prodaji storitev. Že Henry Ford je dejal: "Podjetje, ki se popolnoma posveča storitvam, bo imelo le eno skrb glede dobičkov. Nesramno bodo visoki." Po uspešnici: Harry Beckwith - SELLING THE INVISIBLE Prodaja storitev se...

Vsebina – vsakdo jo piše. Tudi vi jo lahko!

Želite pisati vsebine, pa se bojite tega?Želite pisati vsebine, pa ne veste, kako začeti?Že pišete vsebine, pa bi radi pisali bolje?Želite vedeti, katera pravila pisanja upoštevati in katera ne?Ste v marketingu ali prodaji?Ste v...

Delavnica Skrivnosti uspešnega e-mail in vsebinskega marketinga

Intenzivna, praktična delavnica, ki vas bo seznanila z najnovejšimi trendi, znanji in veščinami na področju e-mail marketinga in content (vsebinskega) marketinga ter marketinške avtomatizacije. E-mail je ob telefonu namreč najbolj priljubljen način poslovne komunikacije. Delavnica...

Konferenca Smart City Solutinons 2021

Napovedujemo oktobrsko ZDDM konferenco Smart City Solutinons 2021 -> od besed k dejanjem. Predstavljeni bodo konkretni izzivi občanov, občin in javnih podjetij. Za vsakega od teh izzivov pokazali idejo za rešitev ali primer kako se...

ZDDM zajtrk: Marko Penko “Mednarodni digitalni marketing s pospeškom”

Dogodek bo potekal virtualno preko ZOOM-a 17.9.2021 ob 9h. (za člane ZDDM brezplačno) Mednarodni digitalni marketing prinaša podjetjem povsem nove izzive: Drugačna zakonodaja.Drugačne navade in psihologija kupcev. Kako jih analizirati?Kako sestaviti najbolj uspešen medijski splet in...

Poročilo s kongresa direkt

Zadnji dan šole in čisto pred počitnicami je bil kongres direkt2019, kjer smo izkoristili priložnost, da smo kot govorce povabili udeležence delovnega sestanka sekretarjev Fedme, ki je bil dva dneva pred tem. V prvem delu,...