Dogodek je KONČAN!
Mednarodni digitalni marketing prinaša podjetjem povsem nove izzive:
- Drugačna zakonodaja.
- Drugačne navade in psihologija kupcev. Kako jih analizirati?
- Kako sestaviti najbolj uspešen medijski splet in izbrati najbolj učinkovite medije in kreative.
- Kako učinkovito premagovati nepoznavanje lokalnega jezika v marketinških aktivnostih.
- Kako učinkovito meriti marketinške aktivnosti?
Odgovore na omenjene izzive bomo iskali z Markom Penkom, ki je eden najboljših slovenskih strokovnjakov za mednarodni digitalni marketing s poglobljenim znanjem spletnega iskalnega marketinga, SEO, oglaševanja na družabnih omrežjih, e-mail marketinga in spletene analitike.
O gostu oz. predavatelju
Marko Penko je 13 let v mednarodnem podjetju Studio Moderna krojil njihov digitalni marketing. Sprva kot analitik, nato vodja mednarodnega iskalnega marketinga in na koncu kot vodja strateškega razvoja kupcev. Vodil je tim, ki je z digitalnim marketingom generiral več kot 100 mio € neposredne spletne prodaje.
Ima več kot 9 let izkušenj iz mentoriranja podjetjem in zagonskim podjetjem. Izobraževal je na preko 90 delavnicah več kot 2.000 marketingarjev. Je certificiran Google AdWords trener in 5 let trener na Digital Marketing Institute (Dublin).
Sedaj s svojo agencijo pomaga podjetjem do uspeha pri mednarodnem direktnem marketingu.
Dogodek je KONČAN!
ZDDM zajtrk je bil uspešno izveden preko ZOOM orodja.
Najlepša hvala vsem za udeležbo! 🙂
Udeleženci si lahko posnetek dogodka pogledajo tukaj.