V veljavo stopil novi Zakon o varstvu potrošnikov ZVPot-F – ali veste, kaj prinaša tržnikom?

Novi zakon ZVPot-F, ki je stopil v veljavo v petek, prinaša dve zelo pomembni novosti: če podjetje potrošniku ne zagotovi informacij o pravici do odstopa od pogodbe, je rok za odstop od pogodbe 12 mesecev...

Predstavitev delovanja Tržnega inšpektorata Slovenije

Varstvo potrošnikov je eno izmed pomembnih področij, na katerih Tržni inšpektorat RS opravlja inšpekcijski nadzor. Naloga Tržnega inšpektorata RS je zagotoviti spoštovanje pravic potrošnikov tako z nadzorom nad poslovanjem podjetij in podjetnikov, kot tudi...

Vabilo na ZDM zajtrk: spletni piškotki

Poleg jutranje kave bomo dan začeli s spletnimi piškotki. V naše druženje smo povabili Matjaža Dreva iz Urada informacijske pooblaščenke, ki nam bo v sproščeni debati predstavil direktivo o spletnih piškotkih. Velik poudarek bo na...

(Ne)poštene poslovne prakse pri trženju potrošnikom

Zveza potrošnikov Slovenije je nevladna potrošniška organizacija, članica mednarodnih organizacij in predstavnica slovenskih potrošnikov v Evropskem posvetovalnem odboru  za potrošnike (ECCG) pri Evropski komisiji. Temeljna dejavnost ZPS je varstvo pravic potrošnikov, ki ga uresničuje...

(Ne)zakonita raba spletnih piškotkov: novosti in rešitve

Minulo poletje je veliko prahu dvignil prenovljen Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), ki je v 157. členu pred upravljavce spletnih strani postavil stroge zahteve evropske Direktive o zasebnosti v elektronskih komunikacijah (Direktiva 2002/58/ES) glede...

Inšpekcijska in potrošniška praksa v trženju

Pozdravljeni, na pobudo večine udeležencev prejšnjega posveta, ki je bil v oktobru 2013 z Uradom informacijske pooblaščenke pripravljamo posvet, ki bo nadgradnja prvotnega. Na tokratni posvet smo povabili predstavnike inšpekcijskega nadzora in potrošniške prakse pri...

Aplikacija »Veš, kaj ješ« na spletu in pametnih napravah

Zveza potrošnikov Slovenije je razvila mobilno aplikacijo »Veš kaj ješ«, kjer želijo potrošnike izobraziti o bolj zdravih prehranjevalnih navadah. Mobilna aplikacija potrošnikom ponuja možnost, da na hiter in na preprost način preverijo prehranski profil...

Poročilo o reševanju sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve v RS je objavila poročilo o reševanju sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev za prvo četrtletje 2014. Iz poročila je med drugim razvidno: agencija je v četrtem...