O Združenju za digitalni in direktni marketing Slovenije

Spoznajte nas. Vljudno vabljeni v našo družbo na prijetno druženje, izmenjavo mnenj in zanimiva izobraževanja.

mag. Simon Meglič,

predsednik

Boštjan Zrimšek,

sekretar

Jan Janžekovič,

podpredsednik

Saša Zrimšek,

članica upravnega odbora

Naše poslanstvo

Učinkovitejše in uspešnejše gospodarjenje v Sloveniji z uporabo načel, etike, konceptov, znanja, veščin, orodij in tehnik digitalnega in direktnega marketinga.

Združenje je prostovoljno strokovno združenje, ki združuje, vključuje in povezuje fizične osebe (posameznike) in pravne osebe, ki se ukvarjajo z digitalnim in direktnim marketingom. Skrbimo za razvoj stroke, izmenjavo mnenj in bogatimo znanje članov za boljše poslovne uspehe.

Naša zgodovina in aktivnosti

Ustanovljeni smo bili decembra 2002. Včlanili smo se v FEDMA 2003. Leta 2020 se je Združenje za direktni marketing (ZDM) preimenoval v Združenje za digitalni in direktni marketing (ZDDM).

Vizitka

Združenje za digitalni in direktni marketing
Okrajšava: ZDDM
Naslov: Tabor 5A, Cerknica, 1380 Cerknica
Davčna številka: 84250399
Matična številka: 1184431000
Zakoniti zastopnik: mag. Simon Meglič
DDV zavezanec: Ne
E-mail: info@zddm.si
Telefon: +386 41 376 669

USTANOVLJENI

leta 2002

S svojim aktivnim delovanjem v zadnjih dveh desetletjih smo pustili pečat v slovenskem marketinškem prostoru.

STROKOVNI IN DRUŽABNI DOGODKI

83

Še posebej smo znani po organizaciji tradicionalnih dogodkov: Kongres Direkt, Dnevi direktnega marketinga, marketinške delavnice in zajtrki.

AKTIVNI ČLANI FEDMA

18 let

Smo aktivni člani evropskega krovnega združenja FEDMA, s katerim sooblikujemo EU zakonodajo in izmenjujemo strokovna mnenja.

Pretekli predsedniki združenja

Milan Matos,

Mladinska knjiga

dr. Danijel Starman,

Ekonomska fakulteta

Lovro Peterlin MBA,

Studio Moderna

Matjaž Vračko,

A1

Strokovni programski svet

Marko Penko

Mednarodni digitalni marketing

dr. Ajda Marič

UX, CX in design thinking

mag. Mirjam Kimovec

Marketing automation

Goran Blažić

Turistični digitalni marketing

mag. Simon Meglič

Digitalizacija, UX, e-mail m.

Boštjan Zrimšek

Direktni poštni marketing

Marko Janžekovič

E-mail marketing

Sonja Peklenik

Prodaja in mehke veščine

Naredimo skupaj nekaj izjemnega

Področja delovanja

E-mail marketing in marketinška avtomatizacija

Dobre prakse grajenja e-mail baz, pošiljanja masovnih in osebnih e-mail sporočil ter njihova avtomatizacija.

Marketing na družbenih omrežjih

Optimalen nastop podjetij na različnih družbenih omrežjih (organske objave in oglaševanje).

Iskalni marketing

Tehnike optimizacije za iskalnike SEO in zakup ključnih besed ter oglaševanje na Google, Yandex in Baidu.

CX, UX - uporabniška izkušnja

Dobra uporabniška izkušnja je nujen predpogoj za uspešen digitalni marketing, zato se jo optimizira.

Digitalizacija, digitalna transformacija

Podjetja, ki se ne bodo digitalno transformirala ali vsaj digitalizirala, bodo že na srednji rok izrinjena s trga.

E-trgovina

E-trgovina počasi postaja glavni kanal direktne prodaje. Z njo je povezanih tudi kup regulativ in pravil, ki jih morate poznati.

SMS in mobilni marketing

Penetracija mobilnih telefonov je med Slovenci zelo visoka, zato je to pomemben direktni komunikacijski kanal.

Podatkovna in poslovna analitika ter BI

Samo kopičenje podatkov ni dovolj. Treba jih je znati dobro vizualizirati in interpretirati za sprejemanje dobrih odločitev.

Marketing po klasični pošti

Klasična pošta je še vedno edini kanal s 100% dosegom. Ključno je, da jo izvajamo maksimalno učinkovito.

Kataloški marketing

Kljub digitalizaciji vsak dan dobite v nabiralnik še vedno veliko katalogov, saj je to še vedno pomemben kanal za prodajo.

Direktna promocija v tisku

V tisku lahko učinkovito oglašujete tudi z oglasi, s katerimi ponudite direktni odziv in ga tudi merite.

Direktna promocija na TV in radio

Televizijsko in radijsko oglaševanje, s katerima nudite takojšnjo možnost odziva in različne oblike infomercialov, sta pogosta.

Osebna prodaja 1:1

Veščine in spretnosti osebne prodaje so tudi v digitalizirani družbi zelo pomembne, sploh v B2B trženju.

Telefonska prodaja

Telefon je pomemben komunikacijski kanal in pogosto nadomešča osebni stik. Izkoristite ga v vašem podjetju.

Zakonodaja

Spremljamo in vam pomagamo interpretirati zakonodajo s področja trženja, prodaje in varovanja osebnih podatkov.

Ravnanje z bazami in BIG Data

Grajenje in vzdrževanje baz podatkov, zbiranje velikih podatkov in njihova uporaba za boljše trženje.