V Sloveniji imamo potencial za lojalnost strank

574

Združenje za direktni marketing je 21. septembra organiziralo 13. seminar Dan direktnega marketinga. Celoten dan je bil namenjen zvestobi strank in programom zvestobe, ki so v današnjih časih še pomembnejši za podjetja. Čeprav na trgu težko najdemo zares zveste stranke ob tako različnih ugodnostih in vrsti ponudnikov , potencial zvestobe še vedno obstaja. Raziskava Reader’s Digest je namreč že petič podelila nagrado istim blagovnim znamkam med 17 kategorijami. Glede na to lahko rečemo, da je lojalnost  potrošnikov v Sloveniji relativno visoka.


Potrošniki se vključujejo v več programov zvestobe in imajo v povprečju tri kartice zvestobe, kar kažejo raziskave Valicona, ki jih je predstavila Patricija Filipič Orel.  Na seminarju so sodelovali še Simon Meglič, ePrvak.si, Aljoša Domijan, enaA.com, Anton Horvatič, Diners Club Slovenije, Boris Plavšič, Rdeči Križ Slovenije in Riko Rižnar, Reader’s Digest. Gost iz Italije, Sergio Pilu, je udeležencem predstavil praktične izkušnje znanih avtomobilistov v Italiji, ki upravljajo s podatki iz socialnih omrežjih za podporo marketinškim akcijam. Udeležencem je tudi prikazal spremembe, ki so jih prinesla socialna omrežje v poslovne procese in razlikovanja med CRM 1.0 in CRM 2.0.

Beseda o lojalnosti strank je tekla tudi na okrogli mizi, katero je moderiral Boštjan Zrimšek, direktor Dima centra in sekretar Združenja za direktni marketing. Svoje izkušnje in poglede na lojalnost strank so delili Riko Rižnar, Reader’s Digest, Anton Horvatič, Diners club Slovenije, Andrej Breznik, Najdi.si (od 20. 9. TSMedia) in Simon Meglič, ePrvak.si.