Programi zvestobe: sredstvo za doseganje prodajnih ciljev ali nepotreben strošek?
S klubskimi karticami in programi zvestobe podjetja privabljajo kupce z različnimi ugodnostmi in nagrajevanjem. Cilj vseh pa je le eden – ohraniti stik s kupcem in pridobiti njihovo »zvestobo«.
Kako lojalni pa so v resnici kupci? Kakšen je uspešen komunikacijski splet lojalnostnega programa (vsebina, frekvenca …), da kupci ostanejo z nami? Kako definirate parametre lojalnega kupca (baza)? Kako poglobljena in personalizirana mora biti osebna komunikacija za večanje lojalnosti? Zakaj podjetje vzpostavi program zvestobe in kaj z njim pridobi?
Sodobni programi lojalnosti uporabljajo pravi miks čustev in ugodnosti, s katerimi vežejo nase kupce. Na že 13. seminarju Dan direktnega marketinga bomo pregledali lojalnost iz vseh zornih kotov, s poudarkom na mehkih dejavnikih in elementih direktnega trženja – čustvih, uspešnih zgodbah, neposredni komunikaciji, personalizaciji dialoga, izkušnjah pri upravljanju in na koncu tudi finančnih učinkih, saj se mora investicija merljivo izplačati.
Predstavili bomo tako največje slovenske klube lojalnosti, kot tudi tiste, ki članom nudijo največjo čustveno izkušnjo.