DMA objavil novo poročilo »The Power of Direct Marketing«
Ameriški DMA je objavil novo poročilo The Power of Direct Marketing, kjer objavlja napovedi o vplivih direktnega marketinga na ekonomijo v ZDA. Poročilo izhaja vsako drugo leto in prinaša pretekle trende, napovedi v tekočem letu in enoletne in petletne napovedi izdatkov za direktni marketing, vpliv na prodajo, donosnost naložb (ROI) ter zaposlovanje. Nobena druga objava ne zajema toliko podrobnosti o gospodarskih vplivih direktnega marketinga.
Direktni marketing raste hitreje kot celotno ameriško gospodarstvo
DM prodaja bo v letošnjem letu zrastla za 7,1 % na skoraj 2 bilijona dolarjev, v primerjavi s celotno prodajo v ZDA, ki bo zrastla za 5,1 %. Na splošno 8,7% ameriškega BDP prihaja iz neposrednega trženja. »Lahko rečemo, da je direktni marketing eden od današnjih poganjalcev gospodarske rasti v ZDA«, pravi Yory Wurmser, direktor za marketing in medije pri DMA.
Izdatki za direktni marketing: Večji delež v celotnem oglaševanju
Sredstva za direktni marketing (direktna pošta, katalogi, TV, telemarketing, spletni marketing in socialna omrežja) so zrastla za 5,6 % v letu 2011 in sedaj predstavljajo 52,1 % skupnih izdatkov v oglaševanju v ZDA. Ta delež se je stalno povečeval v zadnjih petih letih, napovedi pa kažejo, da se bo trend nadaljeval do leta 2016.
Donosnost naložbe (ROI) v direktni marketing je v letu 2011 znašal 12,03 dolarjev prodaje na dolar izdatkov, v primerjavi z 5,24 dolarjev pri splošnem oglaševanju.
Rast temelji na digitalnih kanalih
Večino te rasti je posledica spletnih medijev, ki še naprej prehitevajo druge kanale po rasti izdatkov. DMA pričakuje, da bodo digitalni kanali še naprej povečevali svoj delež v marketinških budgetih, od 19% v letu 2011 na 21% v letu 2012. Skupna poraba za digitalni marketing je od leta 2006 zrastla na 14,5 milijard dolarjev.
Mobilni marketing bo vodilni med kanali v letu 2011, z letno stopnjo rasti, ki presega 50 odstotkov. Socialna omrežja, iskalni marketing in ostali spletni marketing se bodo povečali za več kot 20%, dva največja dela spletnega oglaševanja – iskanje in prikazi, pa se bosta povečala za več kot 18%. »Rast porabe oglaševanja v spletnih medijih v zadnjem letu je presegla naša pričakovanja«, pravi Wurmser.
Poraba v tradicionalnih medijih se še vedno povečuje, vendar ostaja še vedno pod vrhom iz leta 2007. Izdatki za direktno pošto bodo zrastli za 4,6 % na nekaj več kot 50 milijard dolarjev, oglaševanje na TV bo imelo celo nekaj višjo rast 6,1%. Izjema v tej optimistični napovedi pa so izdatki za oglaševanje v časopisih, ki se bodo še naprej zniževali: iz 8,4 milijard dolarjev v letu 2010, na 7,3 milijarde dolarjev v tem letu in na 7 milijard dolarjev v letu 2012.
Gospodarstvo se upočasnuje do konca leta 2011, s šibko rastjo v letu 2012
Gospodarsko okrevanje se bo znatno upočasnilo v drugi polovici leta 2011, z manjšim izboljšanjem v letu 2012, tudi če se ZDA izogne dvakrat hujši recesiji. Čeprav se pričakuje, da bo direktni marketing še naprej prekašal rast širšega ameriškega gospodarstva, bo rast na vseh kanalih zdrsnila iz številk v letu 2011. Največja rast bo znova v mobilnem marketingu, ki bo zrasel skoraj na 40%, sledili pa mu bodo različni spletni mediji. Praktično bomo videli v vseh tradicionalnih medijih rast, bodisi v nizkih enomestnih številkih ali v negativnem območju.
Direktni marketing ustvarja 9,2 milijonov delovnih mest
Povečane gospodarske aktivnosti, ki jih prinaša direktni marketing, bo v ZDA v letu 2011 podpiralo 9,2 milijonov delovnih mest. Podjetja se bodo še naprej prizadevala za izboljšanje produktivnosti, kar omejuje število ustvarjenih novih delovnih mest. Kljub močni rasti prodaje in izdatkov v direktnem marketingu, bo ustvarjenih le 66.000 novih delovnih mest v letu 2012.
O poročilu The Power of Direct Marketing
DMA je poročilo izdala v avgustu 2011in prikazuje ekonomski model direktnega marketinga v ZDA, ki ga vsako leto posodablja Global Insight. Vključuje najnovejše podatke, ki so na voljo o razvoju vseh sektorjev ameriškega gospodarstva, kar pomaga podjetjem pri načrtovanju marketinških aktivnosti, izdatkov, prodaje, donosnost naložb (ROI) in zaposlovanja.
Vir: www.the-dma.org