Ameriško Združenje za direktni marketing DMA je na svoji največji oktobrski konferenci razglasilo najboljše akcije direktnega marketinga pretkelega leta.
Čustva vedno delujejo, kar se je znova potrdilo pri dobitniku najvišje nagrade. Resnično presenetljiva kampanja, ki nikogar ne pusti ravnodušnega. Mobilni operater AT&T je namreč naredil kampanjo v kateri so posnetki sorodnikov umrlih v prometnih nesrečah, ki so zaupali katere so bile zadnje besede v SMS sporočilih preminulih.
Predstavitve in opise ostalih akcij si lahko ogledate tukaj. Če se registrirate na tej spletni strani pa si boste tukaj nekatere kratke filme kampanj tudi ogledali.
Prejemniki nagrad ECHO AWARDS:
Diamond ECHO
Akcija: AT & T Last Text
Ciljna skupina: Potrošniki
Kategorija: Poslovne in potrošniške storitve
Naročnik: AT & T
Agencija: BBDO New York
Diamond ECHO je najbolj prestižna nagrada celotnega programa ECHO. Diamond velja za “Best in Show” in je predstavljen na vrhu vseh kampanj.
ECHO Search Marketing Award
Akcija: Super Bowl
Ciljna skupina: Potrošniki
Kategorija: Avtomobilizem
Naročnik: Volkswagen
Agencija: MediaCom
Search Marketing nagrada prepozna najbolj ustvarjalno in strateško uporabno tehnologijo iskalnega marketinga za ustvarjanje izjemnih rezultatov.
Hoke Award
Akcija: IBM Videc 2,0
Ciljna skupina: B2B
Kategorija: informacijske tehnologije
Naročnik: IBM
Agencija: OgilvyOne London
Nagrado Hoke Communications prejme kampanja z najbolj pogumno rešitvijo za prodajno marketinške izzive.
USPS Gold Mailbox Award
Akcija: Silhouette Mailing
Ciljna skupina: B2B
Kategorija: Trgovina na drobno / Direct Sales
Naročnik: Fiskars Nemčija GmbH
Agencija: Heye & Partner GmbH
Kampanja, ki zasluži nagrado USPS Gold Mailbox Award, ki jo sponzorira ameriška pošta (USPS), zaposluje mail na prelomen način.
ECHO Governors Award for Strategic Innovation
Akcija: IBM Watson
Ciljna skupina: B2B
Kategorija: informacijske tehnologije
Naročnik: IBM
Agencija: Ogilvy & Mather
Ta nagrada je namenjena kampanji, ki izraža strateško razmišljanje na povsem novi ravni.
ECHO Green Marketing Award
Campaign: Do’s and Don’ts, Lessons, Shopping Secrets Galore!
Ciljna skupina: Potrošniki
Kategorija: založništvo / zabava
Naročnik: Consumer Reports
Agencija: GG Creative, Inc
Green Marketing nagrada prepozna najbolj ustvarjalno in strateško uporabo eko-odgovorne trženjske taktike za ustvarjanje izjemnih rezultatov, iz vidika odziva ali donosnosti naložbe, hkrati pa upošteva dejstvo, da proizvodnja na okolje vpliva pozitivno.