Matjaž Vračko: “Poštne znamke bodo znova retro & trendy čez 25 let”

513

Markedu je objavil zanimiv intervju o direktnem marketingu v Sloveniji. Sogovornik Matjaž Vračko (vodja Sveta knjige pri MKZ in predsednik ZDM),  je najbolj presenetil z izjavo, da poštnih znamk že danes skoraj ne uporabljamo več in bodo po njegovem mnenju le te znova postale popularne čez 25 let. Kljub temu pa se direktni marketing razvija zelo hitro predvsem na digitalnem področju. Ne glede na obliko, pa po njegovem mnenju še vedno ostajajo tri zlata pravila, ki jih je potrebno upoštevati v direktnem marketingu:

  • s potrošniki je potrebno zgraditi trdno vez,
  • vzpostaviti dobro podporo za potrošnike,
  • vzdrževati miselno prisotnost pri potrošnikih (redna in zanimiva komunikacija ima za potrošnike dodano vrednost).

Še ena pomembna veščina, ki je pri direktnem marketingu ne gre pozabiti pa je fleksibilnost. Namesto presežne ustvarjalnosti (kadar ta ni resnično potrebna) se rajši posvetite kreativnim zgodbam, ki so podprte z dejstvi, podatki in načrti. To ljudji vedno zanima in pritegne njihovo pozornost.

Preberite si celoten intervju z Matjažem Vračkom.