Humanitarne organizacije dnevno iščejo različne tehnike in načine za učinkovitejše pridobivanje sredstev. Logično je, da je večkanalno nagovarjanje za pridobivanje sredstev tudi učinkovitejše kot kateri koli samostojni kanal. Omogoča, da dosežete širše občinstvo in prilagodite sporočilo glede na potencialne donatorje.
Kako torej vključiti vse kanale v vaš program pridobivanja sredstev, da dosežete večjo produktivnost?
Zdrav razum in testiranja kažejo, da integracija sporočil preko vseh kanalov izboljša rezultate. Vseeno se pojavlja nekaj ovir za povsem integriran večkanalni program za pridobivanje sredstev, štirje največji izzivi so:
- Pomanjkanje enotne baze podatkov za vse kanale,
- neusklajenost bodisi interno ali s partnerji, ki preprečujejo integracijo,
- izzivi pri oblikovanju in izvajanju testiranj na več kanalih,
- omejitve sredstev.
Geoffrey Peters, mednarodni strokovnjak, ki ima več kot 35 let izkušenj pri sodelovanju z neprofitnimi organizacijami, bo namignil nekaj idej, kako premagati ali delno premagati nekatere od njih za uspešno integracijo vseh kanalov pri programu pridobivanja sredstev. Posebna pozornost bo namenjena tudi vpeljavi »fundrasinga« v strateške načrte ter praktičnim namigom na kongresu Direkt, ki bo potekal marca v Portorožu.
Vir: direkt.zdms.org