ZDM zajtrk – Pri nakupu avtomobilov imajo glavno besedo ženske

572

Pretekli četrtek smo se še zadnjič v letošnjem letu, člani in nečlani, zbrali na zajtrku ZDM.

Čeprav je vabljena gostja dr. Margareta Bubnič Dolinšek, zaradi bolezni svojo udeležbo opravičila, se je razvila zanimiva debata o nakupovanju avtomobilov.  Slovenci smo že pregovorno močno čustveno navezani na znamko avtomobila, ki ga vozimo in se zato težko odločimo za zamenjavo znamke.

Na kakšen način in v katerem trenutku je torej priložnost, da nekdo to odločitev spremeni in nas prepriča v zamenjavo znamke avtomobila, pa je postalo osrednje vprašanje na zajtrku ZDM. Vsak udeleženec je razumljivo odkrito zagovarjal svojo znamko avtomobila. Ko moški kupuje avto ga v prvi vrsti zanimajo njegova zmogljivost, poraba goriva in številni drugi tehnični podatki. Ženskam pa več pomenijo barva, oblika in notranja opremljenost. Pa ne gre za to, da ženske nič ne dajo na zmogljivost in moški nič na estetiko, temveč za različne poudarke. Pri vseh pogosto odigra pomembno vlogo tudi pretekla izkušnja z blagovno znamko.

Zaključimo lahko, da je pri nakupu avtomobila neizogibno dejstvo – močna prisotnost čustev. Od teh je veliko odvisno in ker so običajno ženske bolj čustvene od moških, lahko rečemo, da ima končno besedo pri izbiri avtomobila pogosto prav nežnejši spol. Vso debato je dodatno popestrilo tudi mnenje udeleženca, ki prihaja prav iz vrst avtomobilizma in je hitro razblinil nekatere mite. Pojavi pa še že novo vprašanje: Je v oglasih za avto skoraj vedno prisotna privlačna in zapeljiva ženska zato, da v drugih ženskah vzbudi željo in upanje, da z avtom tudi same postanejo take? O tem pa nadaljujemo kdaj drugič. Vsi tisti, ki se nam niste pridružili, si oglejte nekaj utrinkov, seveda pa vabljeni, da se nam v naslednjem letu tudi sami pridružite.

Utrinki iz ZDM zajtrka