Letošnji kongres Direkt2012 je udeležencem ponudil izredno zanimiva in kvalitetna predavanja. Svoja znanja in prakso je z nami delilo preko 15 predavateljev, katerih predavanja so bila resnično zelo dragocena, saj je bilo v njih veliko praktičnih nasvetov in idej.
Prvi dan kongresa je bil obarvan zelo osebno: osebni stik preko direktne pošte in telefona. Predavatelji so poudarili, kako sta ti dve orodij danes še bolj pomembni kot morda kadarkoli prej. Vsi se zavedamo, da je osebni stik zelo pomemben, vendar pa nas kljub temu velikokrat zavede enostavna uporaba modernih orodij za komuniciranje. Uporaba teh je hitrejša, preprostejša in cenejša, vendar pa se na ta način izgubi oseben odnos s stranko.
Dejstvo je, da so spletna orodja povzročila v poslovni komunikaciji pravo revolucijo. Zaradi svojih neštetih prednosti pred tradicionalnimi načini komunikacije so se v naša zasebna in službena življenja zasidrala tako močno, da si brez njih skoraj ne predstavljamo več komunikacije. Kot je omenil Matej Špehar na drugem kongresnem dnevu, je računalnik naše orodje, telefon pa postaja naš ljubimec, katerega imamo vedno s seboj in ne dovolimo da ga uporabljajo drugi. Lahko rečemo, da se s telefonom zbudimo in je naša zadnji kontakt s svetom preden gremo spat.
Kako torej izbrati ustrezen komunikacijski kanal, s katerim bo vaša akcija najbolj uspešna? Zaradi toliko različnih klasičnih in modernih komunikacijskih kanalov, ki jih uporabljamo v vsakdanjem življenju, je pomembno da zajamemo vse svoje stranke skozi kanal, ki je njim najbližji. Lahko rečemo, da imajo kljub popolnoma različnim stališčem predavateljev, vseeno vsi skupno mnenje. Uporaba vseh kanalov komunikacije oziroma Multichannel je pri komunikaciji s strankami vedno bolj pomembna. To je s številnimi primeri akcij, pri katerih so izvajali meritve odziva, potrdil tudi Geoff Peters, strokovnjak iz fundrasing področja. Ljudje smo različni in zato nam ležijo različni pristopi komunikacije. Nekaterim bolj leži komunikacija preko telefona, drugi želijo sami vse informacije poiskati preko spleta, tretji pa so o vsem najraje obveščeni preko svoje Facebook profila.
Prepoznajte katera komunikacija najbolj ustreza vašim strankam in jo prilagodite. Na ta način bodo vaše akcije veliko bolj opazne in uspešne. Še vedno pa velja pri komunikaciji zlato pravilo, ki ga je poudarjal zagovornik tradicionalne komunikacije preko direktne pošte Andy Owen: Prodajajo čustva! Uporabite to v vaši komunikaciji in ne pozabite svojih akcij testirat ter izboljševati.