Moč besed ‘VI’ in ‘BREZPLAČNO’ v pisni komunikaciji

593

Besede, ki delujejo najbolje v pisni komunikaciji, so besede, ki izražajo relevantnost in korist. Besede, ki vzbudijo pozornost in spodbujajo odziv ter posledično tudi nakup.
Nekaj izmed teh močnih besed so:

Prvič
Brezplačno
Prihranek
Neverjetno
Napovedujemo
Dokazljivo
Edinstveno
Predstavljamo
Garantirano
Krasen
Preboj
Pohitite
Magično
Čudovito
Ekskluzivno
Čudežno
Vi
Izjemno
Zdaj
Barantanje
Ponuditi

Besede kot so te, ali z enakim pomenom, ponavadi delujejo najbolje. Zakaj je temu tako?

Andy Owen, mednarodno priznan strokovnjak za pisno komunikacijo iz Anglije, izpostavlja 3 najpomembnejše razloge:

  1. Nanašajo se na najpomembnejšo stvar, ki zagotavlja, da pisna komunikacija deluje – KORISTI.
  2. Nanašajo se na drugo najpomembnejšo stvar – NOVICE. Najboljša komunikacija običajno vsebuje novice o koristih.
  3. Na splošno so večinoma ČUSTVENE besede. V prodajni komunikaciji čustva igrajo pomembno vlogo.


‘BREZPLAČNO’ je druga najbolj močna beseda

Pogosto se uporablja pri prodajni komunikaciji in deluje, povsod. Brezplačna ponudba ni nujno, da ima visoko denarno vrednost, ampak le visoko zaznano vrednost. Vsak rad dobi nekaj.

Na primer: »brezplačno svetovanje«, »brezplačen kozarec ob nakupu steklenice Johnnie Walker«, »brezplačno poročilo«, »brezplačno pošiljanje« in »kupite eno glavno jed, drugo dobite brezplačno«.

‘VI’ je naslednja pomembna močna beseda
Ta beseda celo prekaša besedo ‘denar’ in ‘ponuditi’. Z besedo ‘vi’ dosežete v pisni komunikaciji občutek, da se osebno pogovarjate z naslovnikom.

Ko pripravljate pismo ali elektronsko sporočilo, si zapomnite, da prejemnik ne želi brati o vas ali vašem podjetju, kaj počnete in kako dolgo že poslujete. Zanimajo jih samo koristi in vrednost, ki jim jo lahko nudite. Osredotočite se na prejemnika.

Torej moč besed deluje. Vendar morate poznati najboljše in seveda jih tudi uporabljati. Z njimi lahko povprečne akcije naredite v rekordne.

Za konec pa še dve zapovedi pisanja (Ed McLean), ki bi jih moral imeti na steni vsak ‘copywriter’:
‘Ni tisto kar pravite, ampak tisto v kar verjamete …’
‘Ni tisto kar mislite, ampak tisto kar razumete …’


Andy Owen ima še veliko trikov in nasvetov za izboljšanje pisne komunikacije, ki deluje. V direktnem marketingu je že več kot 30 let in njegova posebnost je profesionalno pisanje in kreativnost.

Če želite izboljšati vašo komunikacijo s strankami, potem vam priporočam, da se udeležite njegovega navdušujočega in izjemno koristnega predavanja, ki bo 8. marca na kongresu Direkt. Več na direkt.zdms.org. Na voljo je še nekaj prostih mest.

 

Vir: povzeto po www.andyowen.co.uk