17. Stičišče Marketinške Kreativnosti – navdih za nove, sveže ideje…

528

Na letošnji 17. SMK  je bilo pestro, polno zanimivih predavanj.  Konferenca je dokazala, da povezuje globalna razmišljanja uglednih mednarodnih gostov s primeri uspešnih domačih praks. V ospredju letošnje SMK so bili  novi poslovni modeli in pristopi, povezanost razvoja, marketinga in prodaje. O re-inventiranju marketinga skozi življenjski cikel porabnika in zakaj je vključevanje življenjskega cikla porabnika pomembnejše kot kdajkoli, je spregovoril vrhunski strokovnjak za marketing, Luca S. Paderni, Forrester Research. Prvi dan  se je zaključil z razglasitvijo marketinškega direktorja leta, naziv je letos osvojila Eva Aljančič, direktorica marketinga, Si.mobil d.d.

Jutro drugega dne Slovenske marketinške konference je bilo magično. Svetovalec mednarodnim podjetjem na področju kreativnega vodenja in inovacij, strategije in marketinga, Dimis Michaelides, je svoj vpogled v kreativnost predstavil na svojevrsten način – s čarovnijo in navdušil udeležence s prikazom magičnih trikov. Kako povečati dobiček z oblikovanjem cen pa je predstavil izjemen strokovnjak za strategijo, trženje in oblikovanje cen, Hermann Simon. Za zaključek kaj novega ponuja internet: Julian Boulding, thenetworkone in Goetz Trillhaas, Agencija za razvoj podjetništva CEEMEA.

Večina predavateljev se je dotaknila strateške pomembnosti osredotočenosti na kupce, vodenje relevantnih podatkov o kupcih ter vzpostavitvi dvosmerne komunikacije preko novejših marketinških kanalov: socialnih omrežjih, interneta in mobilnikov. V dinamičnem okolju marketinga bomo morali biti še naprej iznajdljivi in uporabiti pametnejše, enostavnejše in učinkovitejše pristope.

 

Vir slik: Press SMK