Po zadnjih informacijah organizacije FEDMA ( Združenja evropskih društev za direktni marketing) lahko v prihodnje pričakujemo resno debato s strani evropskih institucij o varovanju osebnih podatkov. Osrednja točka je revizija EU Direktive 95/46/ES (varstvo osebnih podatkov) iz leta 1995. Evropska komisija je na spletni strani že odprla javno debato na to temo. V kolikor bodo vse članice EU podpisale Lizbonsko pogodbo, pa bo Direktiva pokrivala še javno administrativna in državna področja, kar pomeni, da bo poslovni interes tekmoval z le temi.
Kakšen je trend glede liberalizacije in restrikcije področja varovanja osebnih podatkov v EU dobro prikazuje spodnja slika (rdeča področja visoka restrikcija, zelena liberalna področja). Nekaj je izboljšav (Latvija) in mnogo groženj – glavna je revizija nemškega zakona o varovanju podatkov, ki ga lahko prevzamejo tudi druge države članice.
Zaradi pomembnosti področja in zaščite poslovnih interesov je izvršni odbor FEDMA sprejel sklep o ustanovitvi posebnega delovnega organa, ki bo skrbel za pripravo strategije. Le ta je že pripravil predloge delovanje in sicer na nivoju EU in nacionalnem nivoju posameznih združenj.