Vse o digitalnem marketingu na DDM15

578

V četrtek 20. 9. 2012 se je v dvorani Pošte Slovenije odvijal že 15. Dan direktnega marketinga, na katerem smo izvedeli veliko zanimivega in koristnega o digitalnem marketingu. Udeležence je ogrel Mitja Jereb iz TSmedie s predavanjem o ključnih digitalnih komunikacijskih kanalih, njihovem povezovanju in pomenu testiranja. Izvedeli smo s čim vse se Telekom ukvarja, kakšen je njihov način dela in možnosti, ki jih ponujajo ostalim podjetjem.

Misel o testiranju je nadaljeval mag. Simon Meglič iz podjetja ePrvak d.o.o., ki je poudaril, da mora biti spletna stran zgrajena v skladu s konvencijami spletnih strani, ki so se jih uporabniki navadili, poleg tega pa mora biti pripravljena tako, da je uporabnikom prijazna za uporabo in se na njej znajdejo. Zato je prav, da spletno stran testirate in o njej povprašate uporabnika.

Njegov kolega Tomaž Erjavec iz Oculus d.o.o. je prestavil enega izmed načinov testiranja spletnih strani imenovane Eye tracking, ki je uporabna tudi za raziskave učinkovitosti oglasov, direktne pošte, embalaže ter postavitve prodajnih polic. Z Eye trackingom lahko ugotovimo napake pri naši komunikaciji z uporabniki in si bistveno izboljšamo končni rezultat do katerega jih želimo pripreljati.

V nadaljevanju je Matjaž Butara iz Iprom d.o.o. je udeležence poučil o skrivnostih uspešnega spletnega komuniciranja.

Iz Urada informacijske pooblaščenke se nam je pridružila Jelena Burnik in predstavila novosti evropske direktive glede uporabe piškotkov na spletu po kateri bo izvajalcem spletnih strani oteškočena neomejena uporaba piškotkov za namen pridobivanja osebnih podatkov. Pri tem pa bosta dve izjemi: piškotki, ki so nujni za prenos sporočila in taki, ki so nujni za izvedbo storitve, ki jo je zahteval uporabnik.

Kdo je gospodar družabnih omrežji je predstavil Domen Savič iz podjetja 5 do 9 d.o.o. Pravi gospodar družabnih omrežij pretehta, če je prisotnost na njih res smotrna za izdelek ali storitev njihovega podjetja. Poleg tega pa izvaja meritve in ima ekipo, ki kvalitetno skrbi za komuniciranje. Kristjan Pinosa iz podjetja Mobinia d.o.o. je predstavil pozitivne učinke viralne promocije, ki prav tako cilja na množico ljudi.

Za konec nam je še Daša Perko predstavila praktični primer podjetja Sportine d.o.o., ki posveča posebno pozornost svojim kupcem, ki so včlanjeni v lojalnostni klub. Ti so deležni članskih popustov in akcij, Sportina pa jih o tem redno obvešča preko SMS sporočil in e-pošte. Taka komunikacija se je izkazala za zelo uspešno, saj je bil 30-krat večji odziv na člansko bazo kot na objavo v časopisu. Seveda pa se tudi Sportina sooča z izzivi in posebnostmi trgov, ki se razlikujejo med posameznimi državami v katerih so prisotni.

Združenje za direktni marketing se vsem udeležencem in predavateljem zahvaljuje za sodelovanje. Pripravljamo pa že naslednji ZDM zajtrk z gostjo Jeleno Burnik iz Urada informacijske pooblaščenke. O točnem terminu dogodka boste obveščeni na spletni strani Združenja za direktni marketing.