“Zmanjševanje emisij je odgovornost vseh sektorjev gospodarstva. Pomembno je, da poštni sektor podpira boljši in čistejši svet, hkrati pa učinkovito dostavlja pošto ljudem in podpira podjetja, ki uporabljajo direktno pošto kot kanal trženja.” so bile uvodne besede Ingemarja Perssona, generalnega sekretarja združenja PostEurop, ki združuje 48 javnih poštnih operaterjev. Njegova predstavitev z naslovom “The Facts of Our Value Chain”, ki jo je naredil za UPU Consultative Committee meseca marca 2009, je združila ključne točke, ki so bile zbrane v študiji organizacije European Mail Industry Platform (www.emip.eu), skupne iniciative več partnerjev v evropski industriji direktne pošte. Nekaj izvlečkov iz študije:
- Direktna pošta je najbolj cenjen medijski kanal v Evropi.
- 90% papirja, ki se uporablja za namene direktne pošte, je recikliranega.
- Pošta predstavlja 0.1% celotne emisije CO2 vsakega gospodinjstva na svetu.
- Elektronska komunikacija ni prijaznejša okolju od papirne komunikacije.
Celotna študija je na voljo na spletni strani www.emip.eu.