Pošta Slovenije d.o.o. je s 25. marcem začela storitev Vaša pošta, s katero naročnikom omogoča prejemanje naslovljene pošte predvsem z vsebinami po njihovih željah in njihovi izbiri. Pošta Slovenije bo odslej namreč v poštne nabiralnike lahko prinašala tudi želene in osebno naslovljene informacije, ponudbe ter ugodnosti različnih pošiljateljev. S tem bo naročnikom storitve omogočala, da bodo bolje informirani, hkrati pa bodo lahko prihranili čas in denar ter nakupovali bolj premišljeno kot doslej.
Nova storitev bo omogočala prejemanje želenih vsebin tudi prek sodobnih elektronskih medijev, kot so na primer e-pošta, SMS- in MMS-sporočila ter glasovni in video klici. Si predstavljate, da »last minute« ponudbo za želeno destinacijo prejmete kar v vaš poštni nabiralnik ali po elektronski pošti (e-mailu) ali s SMS-om?
Zbrani podatki zgolj za usmerjanje pošte
Nova storitev »Vaša pošta« bo v celoti zaživela predvidoma v drugi polovici letošnjega leta, ko bodo podatki prvih naročnikov na storitev pripravljeni za namene storitve. Na osnovi podatkov, pridobljenih iz vprašalnikov, bomo namreč pripravili različne ciljne skupine naslovnikov (naročnikov storitve) za prejemanje želene pošte od različnih pošiljateljev. Hkrati bo Pošta Slovenije pozvala tudi pošiljatelje, da pripravijo določene želene vsebine in pri Pošti Slovenije naročijo distribucijo teh gradiv tistim naročnikom, ki so izrazili željo po prejemu tovrstnih vsebin.
Dodatne informacije o novi storitvi Pošte Slovenije lahko pridobite na spletnem naslovu vasa.posta.si in na brezplačni telefonski številki 080 3530, ki bo na razpolago v času razpošiljanja vprašalnikov gospodinjstvom.