Direktna pošta je še vedno ključna v večkanalnih kampanjah, kljub napredku tehnologije. Vendar imejte v mislih osnove direktne pošte, da boste tako dosegli čim večjo donosnost.
1. Razumevanje vaših podatkov je najbolj koristno
Lahko imate najbolj napredno direktno pošto, vendar če gre k napačnim naslovnikom je to samo zapravljanje denarja. Baza mora biti ključna pri vaših marketinških odločitvah. Vsi segmenti niso enaki, zato morate prilagoditi svojo komunikacijo.
2. Prodajno pismo je bistveno
Vedite, da je prodajno pismo bistvo direktne pošte. Ustvarja čustva. Investirajte v prodajno pismo, obrestovalo se vam bo. Testirajte prodajna pisma, da boste lahko izboljšali rezultate. Ali imajo ljudje raje dolgo ali kratko prodajno pismo? Raje imajo dobro napisano pismo, ki govori njim in ustvarja koristi. Dolgo mora biti toliko, da učinkovito poveste svojo zgodbo in pridobite odziv.
3. Spreminjajte prodajno pismo po segmentih
Segmentacija bo postala še bolj pomembna pri uspehu. Ključna pri prodaji je relevantnost, podatki in prodajno pismo, ki govori za vsak segment. Digitalni tisk in bolj sofisticirane programske opreme danes naredijo personalizacijo in hiper-segmentacijo veliko lažje. Sodelujte s podjetjem za obdelavo podatkov in tiskarjem, s katerimi ugotovite segmente in zmogljivosti personalizacije.
4. Kaj je tvoja ponudba?
Če lahko, pripravite ponudbo in jo vedno testirajte. Večina ljudi domneva, da je njihova ponudba najbolj uspešna. To je redko. Vaša ponudba mora biti verodostojna in dovolj prepričljiva, da se bralec odzove. Testiranje je zanimivo, ker nam daje vpogled v to kaj motivira nekoga, da se odzove. Če je vaša ponudba predobra, da bi bila resnična, se ljudje ne bodo odzvali. Ključno je, da najdete razmerje med verodostojnostjo in odzivom. Dobra ponudba, ki prinaša slabe rezultate je pogosto dražja kot tista, ki sploh nima odziva.
5. Čas
Imejte v mislih časovni vidik vaše direktne pošte, ali prodajate kaj, kar ima sezonsko naravo. Če vaši konkurenti pošiljajo ob istem času, lahko izstopate s tem, ko pošljete prej ali kasneje?
6. Konkurenčni dejavniki
Veste kaj vaš tekmec počne? Preverite njihove spletne strani, bloge, iščite po njihovih digitalnih oglasih in se pozicionirajte z razlikovanjem vaših izdelkov in storitev.
7. Kateri format je najboljši?
Stara modrost direktne pošte pravi, da pismo prodaja, brošura predstavlja. Imejte to v mislih. Če ste v dvomih preizkusite formate potem ko ste testirali podatke, prodajna pisma in ponudbe.
8. Večkanalni pristop in testiranje
Direktna pošta deluje bolje kot del večkanalne kampanje. Z digitalnim delom si pomagajte opredeliti kaj deluje in kaj ne. Uporabite te podatke v direktni pošti.
Direktna pošta je doživela vzpone in padce v procesu načrtovanja trženja. Razumevanje njene moči, ki pomaga pri prodaji, razlikovanju in kontaktiranju ljudi na star in učinkoviti način ter ga je morda vaša konkurenca spregledala. To je dovolj velik razlog, da postane del vaše marketinške strategije.
Vir: www.chiefmarketer.com
Slika: www.dmnews.com