V aprilu smo se člani srečali na zajtrku v že tradicionalno v prijetnem ambientu Ošterije Pr’noni in gostili zanimivega gosta Miha Vogelnika iz trženjsko svetovalne in raziskovalne družba Valicon d.o.o. Pogovor je tekel o bazah podatkov in njihovem pomenu za kampanije direktnega marketinga. V ospredju vsake dobro zasnovane kampanije naj bi bil poudarek – skrbi za stranke. Dobra baza pa se gradi počasi in ravno skozi grajenje dobrih odnosov s strankami. Kaj vse omogoča analitika in analitična orodja in še druge zanimive teme.
Vabljni tudi na brezplačna predstavitev orodja IBM ®SPSS®Direct Marketing za člane ZDMS, ki bo v četrtek, 13.5.2010 od 14 do 16 ure v prostorih podjetja Valicon d.o.o. (Kopitarejva 2, Ljubljana). Prijave na dogodek so možne na janja.sustersic@spss.si ali po telefonu: 01/ 420 49 49
Pokrovitelj zajtrka z gostom Miho Vogelnikom je: