Septembra prihaja Dan Direktnega Marketinga 15

166

Zadnjih 10 let se je marketing obrnil na glavo. Dobili smo cel kup novih komunikacijskih kanalov. Nekatere smo se uspešno naučili uporabljati (dober primer so internet strani ),  z nekaterimi pa si ne znamo ravno pomagati. Zbiramo lajke, pošiljamo velike količine elektronske pošte in zakupujemo oglasni prostor na internetu.

Pa je vse to učinkovito?

Ob pravilni uporabi je. Pridružite se nam na Dnevu Direktnega marketinga 15, kjer bomo vsi izvedeli več o tem, kako uspešno nastopati v digitalnem svetu. Izvedeli bomo, da Facebook niso samo lajki in  da z bannerji lahko oglašujemo zelo ciljano (pravzaprav direktno-marketinško).

Izvedeli boste več tudi o novi evropski direktivi o piškotkih (ti. cookiejih), ki med spletnimi trgovci in internetnimi portali vzbuja že veliko polemik in diskusij. Več o direktivi, ki bo vplivala na vse spletne strani bomo izvedeli iz prve roke – Urada Informacijske pooblaščenke.

Pa da ne pozabimo na najpomembnejše. Vzemite v roke namizni koledar in rdeč flomaster ali odprite koledar v Outlooku in si rezervirajte 20.9. za Dan Direktnega Marketinga, tokrat pod zaporedno številko 15.

Več o programusi poglejte tukaj.

Prijavite pa se lahko na tem naslovu.