DDM12: Primeri uspešnih akcij direktnega trženja in trendi 2011

473

Kljub neprizanesljivim gospodarskim razmeram, so nekatera podjetja s trženjskimi akcijami pridobila večje odzive, kar se je pokazalo tudi na boljših prodajnih rezultatih. Vsi uspešni trženjski primeri si zaslužijo posebno omembo.

Na enodnevnem seminarju, ki bo potekal 15. februarja v Ljubljani, bodo predstavljene zelo uspešne prakse trženja leta 2010, tudi preko najbolj poznanega socialnega omrežja Facebook. Ob zaključku seminarja pa bomo prisluhnili glavnim akterjem v direktnem marketingu, ki so obiskali svetovno konferenco direktnega marketinga DMA v San Franciscu. Glavne poudarke bodo strnili v 7 smernic, ki nas čakajo v prihajajočem ali prihajajočih letih na področju direktnega komuniciranja.

Več o programu si oglejte tukaj. Kot člani ali novi člani ZDM pa imate še posebno ugodnost.

Priložnost za vašo predstavitev – sponzorstvo