Kaj imajo skupnega Coca-cola, McDonald’s in Kraft?

568

To so velike blagovne znamke, ki uspešno nadaljujejo zgodbo z inovativnimi trženjskimi aktivnostih na socialnih omrežjih. Zavzemajo se za izpeljavo merljivih rezultatov na socialnih omrežjih in vplivov na veliko število njihovih privržencev.

Tudi v Sloveniji ima Facebook največji doseg, saj je na Facebooku že vsak tretji Slovenec. Poznavalec družabnih omrežij Matej Špehar, pravi, da »Tisti, ki ne bodo hitro skočili na vlak prilagoditev na nove medije, za kar je letos skrajni čas, bodo ostali zadaj.« (Finance, 11. januar 2012)

Matej Špehar, ki je lastnik tudi vodilne Facebook agencije MatejSpehar.SI, je nedavno objavil tudi infografiko o Facebooku v Sloveniji v letu 2011. Rezultati kažejo, da se je Facebook tudi v Sloveniji prebil v ospredje marketinških orodij. Več o uspešnih marketinških akcijah na Facebooku bo spregovoril tudi na letošnjem kongresu Direkt, ki ga pripravljamo v marcu.

Zanimivo bo prisluhniti prihajajočim spremembam na Facebooku, ki bodo preoblikovale igro socialnih medijev na višjo raven tudi v trženju.


Vir: www.matejspehar.si