Mednarodne ECHO nagrade (ECHO Awards) ki ga že vrsto let organizira mednarodna organizacija za direktni marketing (DMA) je tekmovanje z dolgoletno tradicijo in časti najboljše svetovne akcije direktnega marketinga, ki jih ta industrija vsako leto proizvede. Akcije, ki so posebne v smislu strategije, ustvarjalnost in rezultatov. Nobeno drugo priznanje ne obravnava discipline direktnega marketinga tako celovito. ECHO zmagovalne kampanje imajo pristojnost in vpliv na spremembe v marketinški industriji in tudi širše. Posebnost ECHO nagrad je tako v merilih, 12 kategorijah in izboru. Vsako leto se v izbor uvrsti več kot 1.000 del iz vsega sveta več
Ugledni tuji sodniki, ki jih predlaga odbor ECHO in ambasadorji in so elitna skupina strokovnjakov z dolgoletnimi neposrednimi izkušnjami iz direktnega marketinga in prihajajo izcelega sveta (Združenih državah Amerike, kot tudi iz Velike Britanije, Brazilije, Švedske, Španije, Italije, Belgije, Danske, Škotske, Finske, Norveške, Portugalske, Madžarske, Avstralije, Nove Zelandije). Med njimi bo letos tudi tudi sekretar ZDMS Boštjan Zrimšek ( za področje direktne pošte) in član našega izvršilnega odbora Lovro Peterlin (za področje DRTV in telemarketing) več