Dan Direktnega Marketinga 14 je za nami…

595

Najprej se najlepše zahvaljujemo vsem udeležencem seminarja. Na vroč prvi poletni dan smo ga doživeli v dvorani Pošte Slovenije na Čopovi ulici v Ljubljani. Vsem, ki ste seminar zamudili je lahko žal, boste pa lahko prišli na svoj račun ob naslednjih dogodkih, ki bodo na vrsti kmalu.

Seminar je odprl legendarni Andy Owen. V svojem dinamičnem štiriurnem nastopu nam je razkril vrsto skrivnosti direktne pošte. Prejeli smo konkretna navodila, kako se lotiti pisanja in kako izpeljati naslednje korake.

Na osnovi podatkov nam je Andy dokazal, tudi to da je v tem trenutku direktna pošta bolj učinkovita kot elektronska. Direktno pošto namreč odpre 90% naslovnikov, elektronsko pa komaj kakšen več od 10%.

Seznanili smo se ztudi  najboljšimi praksami iz njegove dogoletne kariere. Predstavil pa nam je tudi najbolj uspela dela drugih avtorjev.

Po daljšem odmoruje je sledila predstavitev Mladinske knjige Založbe. V zanimivi predstavitvi nam je Darja Bogataj razkrila vrsto skrivnosti legendarnega kluba Svet knjige.

Predstavitev je nadaljevala agencija Dima centar. Boštjan Zrimšek in Miha Ahačič sta nam predstavila nekaj svojih primerov uspešne pa tudi manj uspešne prakse.

Zadnji del je odprla Tanja Verhovnik iz Verusa, ki je pokazala, da je telemarketing ključno dopolnilo uspešne direktne pošte.

14. izvedbo Dneva direktnega marketinga je zaključil Boštjan Pernek, ki je predstavil njihove storitve za podrporo direktnemu marketingu.

Še enkrat se zahvaljujemo vsem udeležencem in predavateljem in vas vabimo da nas ponovno obiščete v pričetku jeseni, ko bomo povedali več o digitalnem marketingu in nove direktive o piškotkih.