ZDM je 15.2.2011 v Ljubljani organiziral že dvanajsti seminar Dan direktnega marketinga, na katerem je predstaviloprimere uspešne prakse in trende za letošnje leto. Glede na odziv lahko rečemo, da je največ pozornosti prejel Matej Špehar, ustanovitelj digitalne agencije za svetovanje in komunikacijo blagovnih znamk, podjetij in javnih osebnosti na družbenem omrežju Facebook. Beseda o družbenih omrežjih je določila tudi prvi del okrogle mize, na kateri je moderator Boštjan Zrimšek, direktor Dima centra, vodil pogovor z Rokom Hrastnikom, internetnim direktorjem v podjetju Studio Moderna, Lovrom Peterlinom, direktorjem podjetja Lina Directa Communications in Matjažem Vračkom, direktorjem sveta knjige pri Mladinska knjiga Založbi. Na seminarju so sodelovali tudi Gregor Draksler, vodja marketinga v Peugeot Slovenija, Marjetka Jakofčič, specialistka za ciljne skupine strank pri UniCredit Bank, Jelena Burnik, raziskovalka pri Informacijskem pooblaščencu, Andraž Štalec, direktor in soustanovitelj podjetja Red Orbit in Brigita Lazar Lunder iz ZDM. Več o dogodku
Vir: www.marketingmagazin.si/novice, Avtor: M.U.Z. ; Foto: K.I.